FAQ

FAQs

Vi vet fra erfaring at du kan ha noen spørsmål når du foretar en reservasjon. Vi har derfor opprettet en liste med ofte stilte spørsmål for å hjelpe deg. Hvis du fremdeles ikke finner svaret til ditt spørsmål nedenfor, vennligst ta kontakt med oss.

Q.1 Hvordan endrer eller avbestiller jeg reservasjonen min?

A. Hvis du trenger å avbestille eller endre bestillingen din kan dette gjøres direkte på nett fra Mine bestillinger delen, eventuelt kan du Kontakte Oss skriftlig. Endringer og avbestillinger skal ikke gjøres direkte til hotellet.

For en beskrivelse av mulige avbestillings- og endringsgebyr, vennligst les våre Vilkår og betingelser. Eventuelle betingelser i tillegg til våre vanlige vilkår blir oppgitt på bestillingstidspunktet.

Q.2. Hvordan kan jeg se hvor mye et hotellrom koster?

A. Når du har lagt til datoer for ditt opphold og trykt på søk vil den totale prisen for søkt kriteria vises ved siden av tilgjengelige rom typer for hvert tilgjengelige hotell.

Q.3 Hva er inkludert i prisen?

A. Alle angitte priser er for totalprisen for hele oppholdet og inkluderer alle rom lagt til i dine søkte kriteria. Prisen inkluderer frokost hvis angitt. Vær oppmerksom på at noen hotell kan legge til lokale eller by skatter og avgifter som må betales ved innsjekking, dette er muligens ikke inkludert i betalingen du har gjort til oss. Vi vil strebe for å informere deg om eventuelle tilleggsgebyr som kan oppstod der vi kan.

Q.4. Vi har barn; er det mulig å få ekstra senger/krybbesenger på rommet?

A. Når du legger til søkekriteriet kan du legge til barn og alder til rommet. Spedbarn kan legges til med alder 0. Du får resultat for rom som passer for antall personer lagt til i rom søket.

Hvis du allerede har bestilt ditt rom, ta kontakt med oss for å se om det er mulig å plassere en ekstra seng i rommet for tilleggsgebyr. Vi vil undersøke mulighetene og komme tilbake til deg.

Ofte kan hotellet plassere en ekstra sprinkelseng på rommet. Hvis du har behov for dette, ta kontakt med en av reisekonsulentene våre som gjerne hjelper deg.

Q.5 Jeg får ikke tilgang til min konto. Kan du hjelpe?

A. Ta kontakt med oss.

Q.6. Jeg får en feilmelding når jeg prøver å bestille.

A. Vennligst oppdater siden og prøv igjen. Hvis problemet fortsetter, ta kontakt med oss.

Q.7. Hvordan vet jeg om hotellreservasjonen er bekreftet?

Når den er bekreftet får du melding via e-post og kontoen din hjemmesiden oppdateres automatisk. Du trenger ikke å bekrefte din reservasjon med hotellet.

Q.8. Jeg har ringt hotellet og de har ingen opplysninger om min reservasjon.

Vi bestiller hotell ut fra en garantert romfordeling, men noen ganger sender vi gjestelistene til hotellet først 48 timer før ankomst. Ikke bekymre deg dersom hotellet ikke har informasjon om reservasjonen din - når du har bestilt gjennom oss er rommet ditt garantert.

Q.9. Jeg legger inn kredittkortdetaljene mine, når blir kortet belastet?

Rom er alltid forhåndsbetalte og betalingen belastes kortet ditt på bestillingstidspunktet. En reservasjon er bekreftet når betalingen har gått gjennom. Du mottar da en e-post kupong for å levere til hotellet, kupongen angir at rommet er forhåndsbetalt. Hotellet vil ikke belaste deg for rommet, bortsett fra eventuelle ekstra.

Q.10. Hvor sikre er kredittkortdetaljene mine?

Fullstendig. Vi bruker det siste i sikker teknologi når du gir oss dine personlige detaljer og kredittkortinformasjon. Teknologien vi bruker er SSL (Secure Sockets Layer) som er verdensanerkjent kryptering, du kan føle deg helt sikker når du gir dine detaljer via hjemmesiden.

Q.11. Hvor finner jeg adressen og telefonnummeret til hotellet?

Adressen er vist på hotellets informasjonsside. Adressen og telefonnummeret vises også på kupongen og bekreftelsen som du får via e-post når en bestilling bekreftes.

Q.12. Jeg er på hotellet men de sier de ikke kan finne min reservasjon. Hva gjør jeg?

Når du bestiller et rom er rommet garantert. Hotellet vil ha all informasjon de trenger på e-postkupongen som du mottar når du bestiller, denne kupongen må vises ved ankomst.

Det er veldig sjeldent at et hotell ikke kan finne en reservasjon i systemet når du sjekker inn. Skulle denne situasjonen oppstå bør du ta kontakt med oss med en gang, slik at en av reisekonsulentene våre kan passe på at du kan sjekke inn som planlagt.

Hvis du ankommer hotellet utenfor åpningstidene til vårt kundesenter, sjekk inn som vanlig og ta kontakt med oss så snart kontoret åpner. Vi skal passe på at kortet ditt ikke belastes av hotellet.

Hotellsøk

Hvor vil du reise?

Hotellnavn (valgfritt)

Når vil du reise? Netter
Utsjekkingsdato Rom
Voksne Barn (2-17) Spedbarn
SØK

Bruk av denne siden er underlagt Regler og Betingelser og Personvernserklæring

Hotell.no